30. 12. 2014

Zo života knihomoľa: Zrazujeme v Žiline

Včera, 29. 12., som sa s niektorými blogermi stretla už na treťom zraze - tentoraz to bolo v Žiline a organizátorkou... wait for it... som bola ja. Práve preto som sa rozhodla napísať plnohodnotný report.

Udalosť na facebooku som pôvodne pomenovala "Mini knižný zraz" v domnení, že takto medzi sviatkami sa ľuďom nebude chcieť prísť, napokon nás však bolo pätnásť, čo je dosiaľ najviac.

Čosi pred dvanástou som prišla na autobusovú stanicu, kde už čakali Christine, Zet, Nikee a Frankkie. Spolu sme počkali na Naty, Smiley, RoBertu_D* a po menších komplikáciách sme sa spoznali aj s Lili. Nastal čas presunúť sa na železničnú stanicu, kde sa pridali Luu, Maťa a Filip. Ďalšou zastávkou bolo nákupné centrum Mirage, tam sa k našej skupinke postupne pripojili Mara, Moonlight a napokon i Lyn.

Zamierili sme do Martinusu, poväčšine sme však len vyťahovali náhodné knihy a kecali okolo toho, po sviatkoch väčšina nakupovať nechcela. Rýchlo sme sa teda presunuli radšej o poschodie vyššie, aby sa niektorí mohli najesť. Neviem, ako to vyzeralo na druhom konci stola, s Luu, Moon, Maťou, Naty a Marou sme však stihli úspešne preriešiť napríklad zákernosti telesnej výchovy či orientácie v Žiline. :D 

O druhej nastal čas znova zdolať úklady zvláštne umiestnených eskalátorov, otáčajúcich vchodových dverí/dvier? a presunúť sa do Kesty. Pre tých, ktorí nevedia, Kesta je úplne úžasná kaviareň s krásnou výzdobou, poličkami plnými kníh (miestami veľmi zaujímavých, však, Luu) a pohodlnými kresielkami, vážne sa mi tam páčilo. Všetci si objednali, na čo mali práve chuť, a zrazovalo sa. 

Rozhovory som na chvíľu prerušila Tajným knižným Santom - kto chcel, priniesol zabalenú knihu ako darček, vyžreboval si náhodné meno a dotyčného obdaroval. Po menších komplikáciách (keď som si neskoro všimla, že nám chýbajú Lyn a Moon a začala bez nich) sme si napokon darčeky povymieňali a nechali si dopísať venovania i podpisy. V praxi teda ešte dobrých 15 minút všade kolovali knihy a prerátavali sa podpisy.

Ja som darovala Chlapca Nikto Zet a dostala krásne zabalenú Nenásytnú od RoBerty_D* - ešte raz ďakujem.:)


Prišiel čas otestovať Marin nový mobil a urobiť si spoločnú fotku. Na dvorného fotografa sa zahral priateľ Lyn a to rovno dvakrát. Najprv vznikla táto fotka...


...zistili sme však, že tam nie sme všetci a tak sme to skúsili druhýkrát.

zhora zľava: Roberta, Christine, Smiley, Luu, Nikee, ja, Lyn, Filip, Moon, Mara, Maťa, zdola zľava: Naty, Zet, Lili, Frankkie






Naty, Smiley a Roberta potom museli odísť, my ostatné sme si ešte vďaka Moon a Lyn zasúťažili - hádali sme knižné postavy. Uhádla som hneď prvú a s malou radou od Moon som si napokon vybrala knihu Pravda o večnosti od Sarah Dessen, na ktorú sa veľmi teším.

moje prírastky zo zrazu :)

Posledná zastávka bola Panta Rhei, no ešte predtým nás opustili Christine, Nikee a Zet. Po ďalších debatách v štýle "toto nečítajte!" či "toto je skvelé" som napokon musela o pol piatej ísť na vlak. Našťastie som mala príjemnú spoločnosť, Maru.

Celkovo som si toto popoludnie maximálne užila a dúfam, že sa zase stretneme. :) Jediné, čo ma mrzelo je, že som sa s niektorými nestihla porozprávať tak, ako by som chcela, ale holt pri takom počte sa to nedá.

Btw: Nabudúce niečo chystá Christine, ktorá už napísala aj svoj report.

Neliss

6 komentárov:

  1. Pekne si to zhrnula, mne sa to moc nechcelo, tak som to len tak v skratke. A áno, zraz bude, ak zmaturujem... :D
    PS: Nemal tam niekto zahrnúť tú sprostosť s foťákom, čo sa mi podarila? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My ti veríme, že zmaturuješ.:DD
      Mohla si ty, nie?:D Písať sa dalo aj viac, ale tak nechcela som to úplne rozťahovať...:D

      Odstrániť
  2. Proč jsou všechny knižní srazy tisíc a půl kilometrů ode mě? O.o je to trochu nespravedlivý, ale co. Já se na nějaký určitě brzy dosranu. :3
    Parádní sraz, fajn, že jste si ho užili!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce, aby si sa dostala.:) Ja ich mám tiež často od ruky.:D
      To teda.:) Už aby bol ďalší.:)

      Odstrániť
  3. Sorry, že sme so Simi tak zdrhli :D ja som si to ani neuvedomila, že sme nikomu nepovedali, kam ideme, až príliš neskoro :D :D
    A inak Pravda o večnosti je podľa mňa super kniha, páčila sa mi oveľa viac ako Len počúvaj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď nič také sa nestalo.:D Inak dúfam, že nabudúce pokecáme viac!:D
      To rada počujem, dúfam, že aj u mňa to tak bude.:)

      Odstrániť