21. 1. 2015

SÚŤAŽ o Kráľovnú Tearlingu!

O čo ide?

V deň svojich devätnástych narodenín sa princezná Kelsea, vychovávaná vo vyhnanstve, vydá na nebezpečnú púť. Márnivá a sebecká kráľovná Elyssa je mŕtva a Kelsea musí zasadnúť na trón, ktorý jej právom patrí. Na dievča s nezvyčajnou jazvou a magickým náhrdelníkom však z každej strany striehnu nepriatelia. Urobia všetko pre to, aby zabránili jej korunovácii za vládkyňu Tearlingu. Neboja sa použiť ani čiernu mágiu. Hoci Kelsei koluje v žilách kráľovská krv, necíti sa ako vodkyňa. Nepozná svoj ľud a nevie nič o krutovláde svojej matky ani všetkých hrôzach, ktoré sa v krajine dejú.
Kelsea sa nepoddáva, no stačí jediný trúfalý čin následníčky trónu a kráľovstvo zasiahne nemilosrdná pomsta tyranskej vládkyne susedného Mortmesnu, červenej kráľovnej, obávanej čarodejnice. Až vtedy sa ukáže, komu môže Kelsea skutočne dôverovať. Mladá vládkyňa sa tak podrobí skúške ohňom, ktorá z nej spraví legendu... ak sa jej podarí ostať nažive. (viac o knihe vrátane ukážky na bux.sk)


Prečo by ste si mali knihu prečítať?

+ netradičný, zaujímavý nápad, v ktorom sa mieša budúcnosť pripomínajúca minulosť s nadprirodzenom

+ fajn štýl písania, ani v pokojných úsekoch som sa nenudila, páčili sa mi tematické úryvky z Tearlingskej tvorby na začiatku kapitol

+ autorka sa nebojí nechutných detailov a nepríjemných záležitostí – v primeranom množstve

+ rôznorodé postavy, ktoré mi neprekážali

+ hlavná hrdinka, ktorá nie je krásna a neodolateľná

+ zatiaľ žiadna romantická línia, len pár náznakov... chlapi skrátka nie sú to, čo riešite, keď máte na krku kráľovstvo a vojnu

(Kniha mala samozrejme aj svoje nedostatky, viac si môžete prečítať v mojej recenzii.)


Ako sa zapojiť?

Jednoducho kliknite nižšie v Rafflecopter formulári! Nič viac nie je povinné, ak však Bookland sledujete cez GFC, na facebooku alebo niekde súťaž zdieľate, môžete získať vstupy navyše.

Súťaž je otvorená pre SR aj ČR a končí 30. januára o 12:00, vyhodnotím ju v rámci Knižného súhrnu. Prosím, uistite sa, že máte prístup na e-mail, pod ktorým sa prihlasujete/pod ktorým ste zaregistrovaní na facebooku, budem vás naň kontaktovať v prípade výhry.

Za poskytnutie výtlačku knihy do súťaže veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar.

a Rafflecopter giveaway

Veľa šťastia!
Neliss

4 komentáre:

  1. Klasika - zas som niekde prišla neskoro :D Páši sa mi hlavne fakt, že to nie je postavené (zatiaľ) na romantike. Počula som na to zmiešané ohlasy, môže to byť zaujímavá kniha. Čo ma ale vždy desí je možnosť, že znova nedoprekladajú celú sériu, na Slovensku je to v poslednej dobe hit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som z toho bola milo prekvapená.:D Dúfajme, že sa to v tomto prípade nestane.:)

      Odstrániť