10. 2. 2015

Zo života knihomoľa: Nový polrok, nové knihy, nové sklamania

Možno sa niektorí z vás pozastavili nad tým, prečo píšem príspevok v utorok okolo poludnia... A možno ani nie. Každopádne, je to preto, lebo som dnes nešla do školy - neučilo sa a o nejaké kino som veľký záujem nemala. Namiesto toho som radšej strávila tri akčné hodiny učením na zajtra a povedala som si, že skúsim napísať nejaký príspevok.

Mimochodom, neviem, ako vy, ale osobne nemám rada toto obdobie na začiatku nového polroka, keď treba odznova zbierať známky, odpovedať, robiť projekty... Ugh. Radšej polroky končím, s tým je oveľa menej práce.

Keď už píšem o škole, ešte zmienim, že mi budúci týždeň začínajú jarné prázdniny, yay! Už sa ich nemôžem dočkať, hoci samozrejme budem musieť venovať čas učeniu, ten týždeň ubehne ako voda a... "jarné", vážne? Veď je sneh (ktorý vôbec nemusím). Dúfam, že sa tých niekoľko dní voľna odrazí aj na blogu alebo mojom čítaní & komentovaní vašich príspevkov (čo som v poslednej dobe nehorázne zanedbávala a mrzí ma to). Uvidíme.

Kedy čaká najbližšie voľno vás? Školáci & stredoškoláci - máte radšej obdobie na začiatku alebo na konci polroka?

Voľné poobedie plánujem okrem iného využiť čítaním. Aké šokujúce. Konkrétne by som rada dočítala knihu Galveston. V poslednej dobe rada dávam šancu žánrom, ktoré bežne nečítam. Práve takto sa mi v čítačke ocitol i príbeh o mafiánskom zločincovi Royovi, ktorému diagnostikovali rakovinu a osemnásťročnej Rocky, ktorá sa ocitla v zlom čase na zlom mieste. (Nie, nie je to lovestory, aspoň zatiaľ nie... A mohlo by to tak ostať, veď Roy má štyridsať.:D)

Zatiaľ som v polovici, no s istotou môžem povedať, že má kniha výraznú pochmúrnu atmosféru a bude to zaujímavá skúsenosť. Na druhej strane, thrillery sa asi mojou šálkou kávy nestanú nikdy. Pokiaľ ich vy obľubujete, môžete si o nej napríklad zistiť niečo viac či si prečítať ukážku... Alebo počkajte do najbližšieho víkendu na moju recenziu.:)

Počuli ste už o Galvestone? Čítate thrillery? Čo máte práve rozčítané a ako sa vám to zatiaľ pozdáva?

Vo väčšine príspevkov do tejto rubriky zmieňujem filmy a seriály, ktoré som videla a ani tento nebude výnimkou. Na moju smolu som však v poslednej dobe zažila skôr sklamania. Napríklad som sa veľmi tešila na Into The Woods pretože a) Disney, b) Johnny Depp, c) ostatní herci, d) rozprávky, e) muzikál! (Nie nutne v tomto poradí.) Hm... Dostala som dosť zvláštny film, ktorý ma miestami nudil, pesničky neboli vôbec chytľavé a Johnny tam mal až jednu scénu. 

Ďalej stále rozdýchavam poslednú sériu Glee. Okej, uznávam, asi som sa nemala nádejať, že bude lepšia ako tie dve predchádzajúce. Ibaže ono to tak pôsobilo! No kdeže, s výnimkou niekoľkých svetlých okamihov sa buď nudím kvôli výberu songov alebo žasnem nad absurditou niektorých vecí... Napriek tomu pevne verím, že aspoň úplné finále bude dobré. Musí byť.

Osobitú kategóriu zastupuje seriál Galavant. Keďže som videla všetky epizódy Selfie, nastal čas nájsť si ďalšiu oddychovku. Voľba padla práve na toto spievajúce rozprávkové čosi. Prvá epizóda ma síce vôbec nenadchla (skôr naopak), ale v snahe pochopiť Michellino nadšenie som dala šancu i tej ďalšej a svete div sa, bola o poznanie lepšia. Môj názor je momentálne zmätený, pretože ten seriál je vlastne trochu hlúposť, ibaže má skvelé úseky a krátke epizódy a... vlastne mám chuť pozerať ďalej.

Predtým, než si pôjdem zapnúť ďalšiu epizódu, mám pre vás poslednú sériu otázok - videli ste Into The Woods, Glee alebo Galavant? Ak áno, čo si myslíte? Ak nie, plánujete?

Príjemný zvyšok dňa a zase cez víkend. <3
Neliss

obálka z bux.sk
obrázky z we♥it

21 komentárov:

  1. Galavantovi daj ešte šancu :) ja som bola tiež na vážkach, ale teraz dúfam, že bude aj druhá séria :) ja som glee vzdala už po štvrtej sérii lebo ma to už vtedy bohužiaľ nudilo :) a galveston si chcem veľmi prečítať, thrillery zvyknem čítať, ale nie často, a musia byť dobre napísané, inak sa zvyknem pri nich nudiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som včera už piatu epizódu a zapáčilo sa mi to.:) Glee malo skončiť treťou sériou podľa mňa...

      Odstrániť
  2. Na Galavanta nahovára Michelle aj mňa, ale toľko som toho v januári pozerala, že už si musím dať so seriálmi pauzu :D Možno si to skúsim pozrieť niekedy v lete :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jestli chceš zimu bez sněhu, přestěhuj se do Prahy! Fňuk, tady žádný není, jen výjimečně, už pár let.
    Já už teda středoškolák nejsem, ale asi bych řekla, že nejradši mám prostředky. Na konci je to moc hektické, na začátku zase nevíš, co čekat. Každopádně si užij jarňáky, já mám něco jako prázdniny teďka na konci zkouškového a mám pocit, že to mám plné až po okraj, takže si moc neodpočinu. Takže koukej odpočívat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by mi vyhovovalo.:D
      Máš pravdu, prostriedky sú fajn.:D Ďakujem, rozhodne odpočívam.:) Dúfam, že si si voľno tiež užila.:)

      Odstrániť
  4. Neskutočne sa teším na budúci týždeň, na tie prázdniny! :) Už mi chýbajú.. tiež by som toho rada prečítala cez ten týždeň, momentálne čítam Pýchu a predsudok :)
    Galveston sa pozdával aj mne spočiatku, no nejako som sa na neho neodhodlala ešte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si ich poriadne uži a načerpaj energiu.:) Pýchu a predsudok si tiež chcem prečítať.:D
      Tak uvidíš, možno časom...:)

      Odstrániť
  5. Ty budeš mať jarné prázdniny a ja budúci týždeň začínam školu :D Ale po tom mesiaci a pol doma to bude celkom príjemná zmena. Ja mám zase skôr radšej začiatky semestra, lebo skúšky nemusím a vtedy je veľa učenia :) Takže si uži jarné, aj keď ako jarné nebudú vyzerať a hádam to rýchlo zlezie a zasvieti slnko, hodilo by sa trochu energie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hej, presne sa to míňa.:D Hádam, že na vysokej je tá situácia zase trochu iná.:D Ďakujem, zatiaľ to s počasím vyzerá celkom nádejne.:)

      Odstrániť
  6. Asi mám spíš radši začátek nového pololetí, protože konec pololetí.. to je vždycky něco naprosto šíleného! Takhle je sice čistý štít, ale zase všechno budovat odznova.. no nevím, všechno je to na bačkoru :D
    Hodně štěstí s učením :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, to si vystihla!:D
      Vďaka, tebe tiež.:)

      Odstrániť
  7. Já ti nevím, kterou část pololetí mám radši. Zrovna letos ten konec ještě ušel, přitom teď je už ten začátek poněkud náročnější - přece jenom se nám bude klasifikace uzavírat už v dubnu, takže budeme muset hlavně za březen pořádně máknout. K tomu se mojí třídě blíží ten ples, tak to máme starosti ještě okolo něj. :D Ale určitě budu šťastná, až to budu mít všechno za sebou. :)
    Na Into the Woods jsem se nejdřív hrozně těšila - nadchnul mě trailer a hlavně to obsazení. Jenže pak jsem slyšela negativní ohlasy a viděla delší ukázku, která mi přišla poněkud hloupá. A mé nadšení zmizelo. :D Takže do kina se na to teď už určitě nechystám. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak veľa šťastia s učením aj plesom.:)
      Chápem.:D Mne sa ohlasy i ukážky vyhli, takže moje nadšenie mizlo až počas pozerania...

      Odstrániť
  8. Vlastne, ja som doma aj tento týždeň, pretože som chorá, takže som si predĺžila prázdniny. No nie je to výhra, pretože som chorá ako pes :D
    Galveston som tiež chcela, no napokon u mňa zvíťazila iná kniha. Na tvoju recenziu sa teším :)
    Glee bolo vždy šialené, ale neprekážalo mi to. Potom ma to ku koncu 2. série začalo nudiť a teraz to nepozerám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uff, snáď už je ti lepšie.:D
      Vďaka, za chvíľu ju pôjdem písať.:)
      Ver mi, že prvá a druhá séria sú oproti tejto nič.:D

      Odstrániť
  9. Galavaaaaaaant :D "spievajúce rozprávkové čosi" - s týmto si ma teda dostala :D Ale oceňujem, že to kvôli mne pozeráš ďalej a ako som ti už písala, dúfam, že na konci sa ti to bude možno aspoň trošičku páčiť :) Inak ti prajem pekné prázdniny - ale možno budú aj celkom "jarné", lebo som počula, že sa má otepliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po piatej epizóde páči.:) Ďakujem.:) Áno, trochu sa oteplilo... hádam to tak ostane.

      Odstrániť
  10. Já nemám ráda ani jednu část :D Začátek pololetí je hrozně hektický, jak se člověk snaží začít co nejlépe a konec to samé v bledě růžovém- to se totiž každý snaží na poslední chvíli nachytat dobré známky.
    Galveston vypadá zajímavě, ale trošku mě odrazuje věk toho mafiána, knížky se starou hlavní postavou mě moc nebaví.
    Selfie je škoda, člověk u toho fakt skvěle relaxoval. Naštěstí takových oddechových dvacetiminutovek je spousta- já jsem ráda, že mi stále běží About a boy, Baby Daddy a Brooklyn Nine-Nine. Dads mě taky bavilo, rušit to nemuseli :D Na Galavant(a?) se chystám a z nějakého důvodu jsem si myslela, že to bude něco ve stylu Reign (moje láska :D) nebo třeba Vikings- takové vážné.
    Já si teď dávám maraton Chirurgů a Dr. House- tam mi chybí poslední série a nějak se mi do ní nechce, nechci se s Housem loučit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No jasné, prázdniny sú ideálne.:D
      Tiež ich vyslovene nevyhľadávam, ale zmena je život.:D
      Jop, tiež ma to celkom mrzelo. Popravde, nepozerám ani jeden seriál, čo si zmienila, niektoré ani nepoznám.:D Ale Galavant má od vážneho ďaleko.:D Rozhodne mu ale daj šancu.:)
      Príjemné pozeranie prajem.:D

      Odstrániť