9. 5. 2015

Súťaž: Vyhrajte podpísanú Adaptáciu!

Predpokladám, že väčšina z vás už počula o novej dystópii z pera talentovanej slovenskej spisovateľky Mirky Varáčkovej, ktorá vyšla nedávno vo vydavateľstve Slovart. Ja som ju síce zatiaľ nečítala, ale rozhodne sa na to chystám - nalákala ma okrem iného aj beseda s Mirkou v Žiline, ktorej som sa zúčastnila.

Práve vďaka spomínanej besede mám doma hneď dva výtlačky a ako lepšie to vyriešiť, keď nie súťažou? Koniec koncov, Bookland 1. mája oslávil svoje tretie narodeniny a ja som neskutočne vďačná všetkým čitateľom za návštevy, komentáre, sledovanie cez GFC... Skrátka za podporu. Ste úžasní!:)


Ak máte záujem o tento podpísaný výtlačok Adaptácie, určite sa zapojte. Jediné, čo musíte urobiť, je kliknúť nižšie vo formulári. Nič ďalšie nie je povinné, ak však blog sledujete cez GFC, na facebooku alebo niekde súťaž zdieľate, môžete získať bonusové vstupy.

Súťaž je otvorená pre SR aj ČR a končí 30. 5. 2015 o 12:00. Vyhodnotím ju pravdepodobne ešte v ten istý víkend. Prosím, uistite sa, že máte prístup na e-mail, pod ktorým sa prihlasujete/pod ktorým ste zaregistrovaní na facebooku, budem vás naň kontaktovať v prípade výhry.


Veľa šťastia!
Neliss

5 komentárov:

  1. Jej, velmi lákavá soutěž :)
    Už jsem se zapojila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A máš opravdu šílené ověřování komentářů :D Poprvé jsem nakonec musela nechat změnit obrázky, bo se svým špatným zrakem jsem všechny prostě nenašla a po druhé jsem se taky s ověřovačem hezky hádala :D

      Odstrániť
    2. Uff, to musí byť nejaký nový googlovský výmysel... V nastaveniach mám overovanie komentárov vypnuté a keď som na inom blogu komentovala cez google účet nič to odo mňa nechcelo.:( Mrzí ma, že ti to spôsobilo ťažkosti a vďaka, že si ten komentár nevzdala.:) Držím palce v súťaži.

      Odstrániť
  2. Super súťaž, knihu by som si chcela veľmi prečítať a preto som rada, že som narazila na tvoj blog a túto súťaž :-) Zapojila som sa a uvidím či sa na mňa usmeje šťastie :-)

    OdpovedaťOdstrániť