28. 7. 2015

SÚŤAŽ o Kam zmizla (#2)

O čo ide?

Od tragickej autonehody prešli tri roky... Mia prežila, stratila však najbližšiu rodinu aj chuť žiť. Pomohli jej lekári, kamaráti, a najmä jej priateľ, gitarista Adam Wilde. Trpkú životnú skúšku však ich mladá láska neprežila a cesty dvojice sa rozišli... Celé tri roky už uplynuli aj odvtedy, čo Mia náhle zmizla z Adamovho života.
Teraz obaja žijú na opačných koncoch krajiny. Nadaná violončelistka Mia je vychádzajúcou hviezdou newyorského konzervatória Juilliard. Adam žije v Los Angeles a ako slávny rocker kŕmi nenávidený bulvár búrlivým vzťahom so slávnou herečkou. Keď počas turné zostane sám trčať v New Yorku, náhoda ich znovu zvedie dokopy. V tú osudnú spoločnú noc sa túlajú po meste, ktoré sa stalo Miiným domovom, spomínajú na minulosť a nesmelo otvárajú srdcia budúcnosti – a azda aj jeden druhému. Dá sa však vrátiť stratený čas, odpustiť chyby a nesplnené sľuby?
(viac o knihe na bux.sk)


Prečo by ste si mali knihu prečítať?

+ realistický príbeh plný rôznorodých emócii

+ jednoduchý a priamočiary dej, ktorý dokáže vyvolať zvedavosť

+ úryvky z minulosti, ktoré skvele dotvárajú atmosféru

+ Adam ako rozprávač - vy snáď nie ste zvedaví, čo sa mu odohráva v hlave?

+ skvele zachytená láska k hudbe

+ kniha úžasne rozvinie a naozaj uzavrie príbeh Mie a Adama

(Viac si môžete prečítať v mojej recenzii.)


Ako sa zapojiť?

Jednoducho kliknite nižšie v Rafflecopter formulári. Nič viac nie je povinné, ak však Bookland sledujete cez GFC, na facebooku alebo niekde súťaž zdieľate, môžete získať extra vstupy.

Súťaž je otvorená len pre SR a končí 12. augusta o polnoci. Víťaza po ukončení nájdete nižšie v Rafflecopteri, zverejním ho na facebookovej stránke blogu a kontaktujem cez e-mail. Prosím, uistite sa, že máte prístup na e-mail, pod ktorým sa prihlasujete do formulára/pod ktorým ste zaregistrovaní na facebooku.

Za poskytnutie výtlačku knihy do súťaže veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar.


Veľa šťastia!
Neliss

8 komentárov:

  1. Veľmi dobrý nápad na súťaž. Fakticky parádne. 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti súťaž páči.:)

      Odstrániť
  2. A to si mi ju nemohla dať len tak ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo, nechápem, že mi to nenapadlo skôr. :DD Ešte niečo by si si želala?:D

      Odstrániť
  3. Knihu by som si rada prečítala a preto sa zapájam do súťaže :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte raz Ďakujem! Vôbec som nečakala, že by som mohla vyhrať :) Na mail som už poslala adresu :)

    OdpovedaťOdstrániť