5. 12. 2015

SÚŤAŽ: Koruna z temnoty + záložky

V poslednej dobe blog dosiahol 350 GFC nasledovateľov a 500 faceboových fanúšikov, čo si skrátka zaslúži poriadne poďakovanie! Navyše sa blížia Vianoce, takže som oslovila vydavateľstvo Slovart, ktoré ochotne venovalo ceny do tejto ďakovno-oslavnej súťaže - ďakujem.

O čo sa súťaží?

Súťaž bude mať dvoch výhercov. 

Prvý víťaz získa skvelé záložky od Slovartu a novinku Koruna z temnoty. Ak to náhodou neviete, Koruna z temnoty je pokračovanie mojej obľúbenej YA fantasy série Trón zo skla a je to úžasná kniha, ktorú si nesmiete nechať ujsť - dokonca aj v prípade, že vás jednotka tak celkom nepresvedčila. Pokračovania totiž túto sériu posúvajú na úplne iný level!

Druhý víťaz získa taktiež záložky od Slovartu a mix záložiek a knižných drobností odo mňa.


Ako sa zapojiť?

Stačí, keď zodpoviete jednu klasickú knižno-vianočnú otázku v rafflecopter formulári nižšie. Ak máte chuť súťaž niekde zdieľať, nasledujete náš blog cez GFC alebo ste jeho fanúšikmi na facebooku, máte navyše nárok na extra vstupy.

Súťaž je otvorená pre súťažiacich z SR aj ČR a končí 19. 12. 2015 o polnoci. Výhry odošlem ešte pred Vianocami.

a Rafflecopter giveaway
Prajem vám veľa šťastia a už dopredu príjemné sviatky!:)

Neliss

5 komentárov:

  1. Zapojila som sa aj keď knihu mám ale tie záložky ešte nie, potešili by :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádní soutěž :) To by bylo něco, vyhrát Korunu z temnoty :). No...budu doufat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelá súťaž o úžasnú knihu ;) dúfam že sa mi poštastí..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelá súťaž. Už veľmi dlho snívam o tejto knihe. Možno sa usmeje šťastie a raz aj ja vyhrám. Milujem knihy a tvoj blog taktiež! Prajem ti pekné Vianoce a šťastný nový rok 2016 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vďaka za reakcie!:) Som rada, že sa vám súťaž páčila, o chvíľu budem žrebovať víťaza.:)

    Natka, veľmi pekne ďakujem a tiež ti prajem krásne sviatky.:)

    OdpovedaťOdstrániť