18. 6. 2016

Zo života knihomoľa: Kedy bude konečne júl?

Pôvodne som si myslela, že v tomto bode budem mať kopu voľného času, ale v skutočnosti sa môj život viac-menej obmedzil na spojku-brzdu-plyn. Pomaly sa totiž blížim k (ne)úspešnému dokončeniu autoškoly a väčšinu času tieto týždne trávim buď v aute na jazde alebo v škole.

Filmy? Nestíham. Nehorázne dlho a oduševnene som sa tešila na Captain America: Civil War a Alice Through the Looking Glass. Nanešťastie vôbec nemám čas ísť do kina (na čo sa nezabúdam priebežne sťažovať). Dúfam, že ich budú premietať aj v júli, fakt ich potrebujem vidieť ASAP.


Seriály? Nestíham. Teda, dopozerala som Agents of SHIELD (kiežby ďalšia séria nebola tak ďaleko) a priebežne sledujem The Musketeers. (Mám pocit, že tento seriál je v našej sfére blogerov-knihomoľov-seriálomaniakov akýsi prehliadaný. Prečo? Veď je vtipný, inteligentný a je tam kopa cool šermu.) Čo sa však týka seriálov na mojom nekonečnom zozname "ja to určite dopozerám!", ešte som sa k nim nedostala. Ale... Veď viete... Ja ich určite dopozerám v júli. Najmä druhú sériu Galavanta a aktuálnu sériu Once Upon a Time.

Knihy? Relatívne stíham! Prekvapenie. Nedávno som dočítala Ready Player One (Hra sa začína). Túto knihu som registrovala ešte v období svojich blogových začiatkov a dokonca mi ju ktosi odporúčal na goodreads. Chvíľu som sa chystala ju čítať, no akosi to nevyšlo... Lenže, staré známe "nikdy nehovor nikdy" zafungovalo, kniha vyšla tento mesiac v slovenskom preklade a ja som ju konečne prečítala. Čoskoro napíšem recenziu (nie, nie až v júli, tento mesiac), môžem vám však povedať, že ide o desivý realistický obraz budúcnosti a zároveň strhujúci príbeh, ktorý stojí za prečítanie. A je uzavretý. Yay.

Po Ready Player One som rozčítala záverečný diel Školy dobra a zla, ibaže som narazila na technický problém: kniha je príliš rozmerná na vláčenie do školy. Zároveň som sa teda na čítačke pustila do Poison Study a, ehm, všetko ostatné musí počkať. Poison Study, podobne ako RPO, nie je žiadna novinka, len ja som strašne oneskorená. Aha, zase sa mi tu sa hodí jedna neskutočne otrepaná fráza: lepšie neskoro ako nikdy! Pretože ten sveeeeeeeet, tie postavy, to písanie. Som na najlepšej ceste zase raz si niečo zamilovať, hádam to druhá polovica nepokazí.

Okrem toho priebežne počúvam audioknihu The Glittering Court (lebo Richelle Mead napísala niečo YA a nie sú to Bloodlines!) a spolu s Michelle & Sue sme sa pustila do ďalšieho spoločného čítania klasiky - predsa len, utrpenie sa lepšie znáša, keď je vás viac. Hoci - tentokrát veľmi netrpíme, pustili sme sa totiž do The Strange Case of Dr. Jekyll & Mr. Hyde a je to... okej. Viac napíšem v knižnom súhrne koncom mesiaca.

Zatiaľ sa mi vy pochváľte, ako sa máte, čo čítate, pozeráte, či poznáte niečo zo zmienených vecí... A tak.
Neliss

12 komentárov:

  1. Ja som práve dočítala Školu dobra a zla posledný diel a na Ready Player One čakám, kedy mi ju poštár prinesie :D takže sa na recenziu teším, aby som potom vedela :) a tiež nechápem, prečo Mušketieri nie sú známejší, veď minimálne kvôli tým hercom by tomu mohli dať šancu :D Tiež každá časť má pomerne zaujímavú zápletku, takže to tvorí dobrú kombináciu :D A Alicu odporúčam, veľmi podarené aj keď prvá časť mi prišla lepšia. Ale určite nesklame! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcem ju stihnúť niekedy budúci týždeň.:D
      Presne, veď sú úplne skvelí!:D Perfektne sa na svoje úlohy hodia.
      Uff, tak hlavne, že to nie je úplné sklamanie.:)

      Odstrániť
  2. Dočetla jsem Nejmenuji se Miriam, mám se víkendově, jen to počasí mě trochu štve a jsem na tom se seriály asi jako Ty- slibuju a nestíhám- sakra dneska si musím dát aspoń 2 díly Hry o trůny!!

    měj hezký den- G

    http://knihyztramvaje.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú ani nepoznám.:) A teda držím palce, aby si stíhala čo najlepšie.:) Ďakujem, aj ty.^^

      Odstrániť
  3. Kapitána jsem viděla hned po premiéře a řeknu ti jedno - Spiderman nemá chybu! :D Alice v kině oželím, ale později se na ni určitě mrknu. :) Já se zítra chystám na Hledá se Dory, tak doufám, že se mi to bude aspoň trochu líbit jako Nemo! :)
    Tak druhá série Galavanta byla boží! :D O to smutnější mi přijde, že další série už nebude. :/ Jeden z nejoriginálnějších seriálů současnosti a oni to zruší. :/
    Takže Ready Player One se líbilo i tobě? V tom případě se na to asi bude muset vážně podívat. :D Poison Study mám v to-read už nějaký ten rok. Nejdřív jsem se do toho nepustila proto, že jsem se bála té angličtiny. Pak jsem na to nějak zapomněla... Asi si počkám na tvůj názor, až to dočteš, a pak se na to případně podívám. :)
    A třetí díl Školy dobra a zla si musím pořídit! Na Veletrhu v Praze jsem ho nechala, páč to byla docela bichle, která by se mi už asi nikam nevešla. :D Každopádně se na to nehorázně těším! Potřebuji vědět, jak to dopadne!
    Já konečně zase čtu normální knížky, z čehož mám radost největší! :D Zrovna teď Dobrý proti severáku, to mě zatím baví. Ze seriálů koukám hlavně na Adventure Time, té šílenosti se zrovna teď nemůžu nabažit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaach, vôbec ti to nezávidím.:D Ja zase v kine v pohode oželiem Dory, ale inak by som si to celkom pozrela... Tak hádam sa ti bude páčiť.:)

      Už som na ňu zvedavá.:D No, ber to tak, že je lepšie prestať v najlepšom ako najprv odradiť všetkých fanúšikov a potom prestať...:D

      Jop, aj mne, skús... A tú Poison study určite! Dočítala som ju dnes ráno a jednoznačných 5*. :3

      Chápem, mne sa zase nechce vojsť do kabelky.:( :D Tiež už som zvedavá, ako to celé skončí.:)

      Tak si to pekne užívaj.:) Popravde, o Adventure Time som ani nepočula, ale idem to na youtube hneď napraviť!

      Odstrániť
  4. Tak ať se volno dostaví co nejdřív! :) Jinak ale přehled vůbec nevypadá zle, myslím, že jsi toho stihla dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že pocitovo to také nie je.:D Ale tak, určite mohlo byť aj horšie.:)

      Odstrániť
  5. Podľa môjho názoru je prehliadaných veľa super seriálov. Ja som napríklad veľmi rada, že som si pozrela Sense8, čo je niečo totálne odlišné od tých dnešných seriálov, ale bolo to aj úplne super a teším sa na ďalšiu sériu.
    Trochu som zabŕdla aj do anime, ale to hlavne počas skúškového, lebo mi ako jediné pomáhalo pretrpieť tie nekonečné hodiny do skúšky. Ja vtedy nie som schopná existovať a len nervózne tŕpnem, kým to bude za mnou.
    Z toho som sa nejako dopracovala aj k čítaniu mangu a musím povedať, že je to zaujímavá skúsenosť. Práve mám rozčítané Full Metal Panic Sigma a je to pecka!

    Ach, Poison Study. :( Do toho sa púšťam už nejaký ten rok a furt som si nenašla čas. Teraz sa mi ešte aj nakopili recenzáky, takže to nevidím veľmi ružovo. Ale ja sa k tomu RAZ dostanem!
    Ejha, na Glittering Court som aj zabudla. To si chcem tiež prečítať, len potom ma dosť odradilo nízke hodnotenie na GR a niektoré recenzie. No na to hovoríš? Aké to je?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuším si pozriem aspoň trailer.:D
      Chápem, čakanie je najhoršie. Anime som kedysi dosť sledovala, teraz sa už dlhšie nenašiel čas, ale plánujem sa k nim vrátiť, hádam už toto leto.:) A asi pozriem aj na tú mangu, čo spomínaš.:D

      No to by si mala, fakt to bolo úžasné. <3

      Ehm... GC je veľmi priemerné. Zo začiatku si hovorím, že "meh", potom sa to trochu zlepšilo, ale stále maximálne lepší priemer. No uvidím ešte do konca.:D

      Odstrániť
  6. Ty si toho očividne v poslednej dobe veľa nestíhala, ale ja som toho stíhala stále ešte menej :D Vo svojej GR challenge som neustále pozadu, ešte aj teraz, keď už mám čas, lebo trávim voľné chvíle čítaním kníh, ktoré som už raz prečítala alebo píšem :D TO druhé ma až tak neštve a to prvé... ani to ma neštve, lebo ak niečo čítam znovu, tak to fakt zbožňujem (dnes som si napr čítala Avery Shaw, hej, namiesto doktora a pána, shame on me, i know :D). Film som nevidela hádam ani jeden - eh, dobre, predvčerom som pozerala Batmana, ale to len preto, lebo tam hrá Tom Hardy :D Zo seriálov som nedobehla okrem Flasha ešte nič. Život je ťažký, keď je človek lenivý :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Averyy, to by som si aj ja niekedy znovu prečítala.:) Ale tak ty už oddychuješ, takže nie je čo stíhať, nie?:D

      Odstrániť