11/08/2015

Zo života knihomoľky: O (ne)úspešných plánoch

Mám taký zaužívaný postup. Koncom školského roka si naplánujem kopu vecí na prázdniny. Potom začne júl a ja si po prvých pár dňoch uvedomím, že na nič produktívne skrátka nemám silu. Takže svoje plány presuniem na august. Potom príde august, ubehne niekoľko dní a mne sa stále tak hrozne nechce... Čiže mi neostane nič iné, len stanoviť si priority a väčšinu vecí odložiť - veď o rok budú prázdniny zase.

Medzi mojimi krásnymi predstavami o tom, čo všetko stihnem a urobím, bol aj nejaký projekt na blog. Dopadlo to tak, ako vidíte - som lenivá písať čokoľvek. Napriek tomu sa vám musím pochváliť s jedným úspechom. Včera som sa prinútila urobiť nejaké menšie zmeny. Týkali sa prevažne nenápadných vecí ako je úprava formátovania starých článkov (do obsahu sa nechystám zasahovať), zjednotenie nadpisov,... Zároveň som konečne rozdelila recenzie podľa vekovej kategórie, výsledok môžete vidieť v menu.

Okrem iného sa naďalej zúčastňujem rôznych blogerských stretiek a žasnem nad tým, koľko super ľudí som v poslednej dobe spoznala. Túto sobotu som bola tiež na jednom veľkom zraze, konkrétne na tom od fantasyknihy.eu v Bratislave. Spočiatku som sa obávala, či nás nebude priveľa, no zraz dopadol dobre a užila som si ho. Na cestu domov som prvýkrát využila Regiojet a beznádejne som sa do tohto žltého vlaku zamilovala.:D Minerálka a čaj/káva/mušt zdarma, rýchlo ubiehajúca cesta, komfort, lákavé menu... Rozhodne som takto necestovala poslednýkrát.

Čo sa týka kníh, stále priebežne bojujem so zameškaným povinným čítaním. Momentálne ma trápi Dom v stráni od Martina Kukučína. Ako väčšina povinnej literatúry, i tento kúsok má priam závratné tempo a sústreďuje sa výlučne na postavy & udalosti dôležité pre hlavnú dejovú líniu, na zbytočné opisy neostáva čas... Dúfam, že každý postrehol tú silnú iróniu. Ak nie, zjavne ste zanedbali povinnú klasiku.

Zároveň mám rozčítanú knihu Veľké malé klamstvá od Liane Moriarty. Na rozdiel od Domu v stráni sa číta naozaj rýchlo. Zatiaľ som nemala čas si k nej poriadne sadnúť, ale nejakým spôsobom som sa dostala na 30%. Námet za štýlom písania nijako nezaostáva - na kvízovom večierku sa niečo stalo a my síce netušíme čo, avšak priebežne sledujeme úryvky výpovedí rôznych svedkov a postupne čítame o udalostiach, ktoré tomu všetkému predchádzali... Nuž, som poriadne zvedavá, o čo vlastne ide a aký dojem na mňa príbeh v konečnom dôsledku urobí. Zatiaľ sa mi pozdáva. Mimochodom, v slovenskom preklade vychádza už o 6 dní.

V rámci mojich plánov som si zaumienila dať šancu hneď niekoľkým novým seriálom, keďže sa na mňa často sypú oduševnené odporúčania. Ako to dopadlo? Zapozerala som sa do dvoch seriálov, ktoré mi vlastne ani nikto neodporúčal. Prvým z nich je The Musketeers (hej, to, čo teraz beží na Prime a na Markíze), od ktorého som nečakala prakticky nič, no rýchlo som si ho obľúbila. Je to taká príjemná oddychovka s dostatkom deja, sympatickými hercami a hlavne skvelým humorom. 

Druhým momentálnym žrútom času favoritom sú Agents of S.H.I.E.L.D. Spočiatku som chcela jednoducho konečne dopozerať prvú sériu, aby som zistila, čo so seriálom urobili po udalostiach v Captain America: The Winter Soldier, ibaže posledné epizódy boli jednoducho úžasné a strhli ma. Druhá séria začala síce o dosť menej záživne, lenže medzičasom mi už stihli prirásť k srdcu všetky postavy, takže sledujem ďalej.


To je zrejme všetko, o čo som sa chcela podeliť. Ste na rade: Ako trávite toto leto? Čo čítate & pozeráte?

4 komentáre:

  1. Tak to přesouvání plánů taky znám :) Jé, jsem ráda, že vím o někom, kdo taky kouká na The Musketeers :) Od seriálu jsem toho moc nečekala, ale protože herci jsou opravdu sympaťáci, hned jsem si je oblíbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee, aj ty?:D Super.:D Presne, tak to bolo aj so mnou.:)

      Odstrániť
  2. Jej ďalší fanúšik The Musketeers?! To som rada :)
    Vyzerá že toho máš dosť *súcitný pohľad*

    OdpovedaťOdstrániť