29/06/2019

Prázdninové popoludnia s autormi 2019: Denisa Lesniaková

(c) Alia

Dnes na blogu srdečne vítam Denisu Lesniakovú aka Dany. Možno ju poznáte z jej bookstagramu alebo blogu. Práve svojimi blogovými príspevkami o písaní ma presvedčila, že si jej pripravovanú YA fantasy knihu Armáda temnoty a smrti (Krvavé kráľovstvá #1) skrátka nemôžem nechať ujsť. Knihy sa síce dočkáme až v januári 2020, no už teraz sa môžete v rozhovore dozvedieť zaujímavosti o autorke i jej postavách.

Aké máš na leto plány týkajúce sa písania?
Plány na leto boli pôvodne také, že budeme pracovať na jednotke, no keďže je posunuté vydanie, tak sa budem venovať dvojke, ktorá by mala byť hotová najlepšie do vydania jednotky. Uvidím, aké to bude reálne, lebo priznajme si, nie každý vie napísať knihu za dva mesiace.😃

Ako si predstavuješ dokonalú letnú dovolenku?
Moja dokonalá letná dovolenka je road-trip po Európe. Vždy som snívala o tom, ako pôjdem z jednej krajiny do druhej vlakom alebo autom alebo hocijak, ani nebudem plánovať kam konkrétne, len sadnem na vlak a odveziem sa niekam. Snáď sa mi to podarí po výške.😊

A čo postavy z Krvavých kráľovstiev a ich dokonalá dovolenka?
Hmmmm, to je zaujímavá otázka. Povedala by som, že Lennox by vyskúšala nejaké nezvyčajné miesta alebo veľmi odlišné od toho, čo pozná. Možno by šla do Afriky niekam do Maroka alebo viac na juh. Naella by asi uvítala teplo a nejaký opustený ostrov, kde by jej dal každý pokoj. Kennethom som si úplne istá, ten by šiel na nejaké túry do hôr alebo kempovať do lesa. A Cassiela by asi cestovanie až tak nebavilo. On by bol skôr ten typ, čo si pozrie nejakú novú krajinu za 3 sekundy a potom by radšej šiel domov.

V dnešnej dobe sa všetci delia o svoje (nielen) letné zážitky na sociálnych médiách a mňa zaujíma, čo tvoje postavy. Aký by mali podľa teba prístup k sociálnym médiám a ako by ich používali?
Dobré otázky na zamýšľanie sa o vlastných postavách.😃 Kenneth by asi nemal žiadne sociálne siete. Cassiel by mal možno FB, aj to len aby komunikoval s kamošmi, inak by FB veľmi nepoužíval. Naella by pravdepodobne používala IG, kde by pridávala nejaké lifestyle veci, oblečenie a kde práve je a čo jedla a podobne.😃 Určite by mala aj Pinterest, kde by si pinovala šaty a také veci. Lennox, ak by mala IG, tak by tam pridala niečo raz za čas, skôr nejaké šialené selfie, opité fotky s kamošmi alebo nejaké fotky z jej ciest.😃


Pekne ďakujem Denise za rozhovor. Už nám ostáva len jeden - kto mi "padol za obeť" sa dozviete zajtra o 9:30.

ilustrácia z autorkinho blogu

6 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči nápad s rozhovormi :) je zaujímavé čítať o vysnivanych dovolenkách postáv a ostatných zaujímavostiach. Som naozaj zvedavá, koho si posledného oslovila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.:) Myslím, že sa ti tá voľba bude páčiť. :D

      Odstrániť
  2. Wow, hodně zajímavý rozhovor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moja vysnívaná dovolenka vyzerá úplne rovnako! Akurát viem, že mi to nikdy nevyjde :D A na knihu som už neuveriteľne zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však! Znie to epicky, ale asi by som to tiež nedala... čo asi, určite.:D Tak to sme dve. :)

      Odstrániť