10/07/2020

Minirecenzie: Zn. Kráľovné romantiky

Na začiatku leta som mala náladu na vyslovene oddychové čítanie a práve o dvoch romantických oddychovkách bude tento článok. V oboch prípadoch ide o voľné pokračovanie série a v oboch prípadoch sa hlavná hrdinka chce stať herečkou - jedna z kníh však patrí medzi new adultky a druhá medzi young adultky.

Elle Kennedy: Skóre (#3)

Allie Hayesová rieši dilemu ohľadom svojej hereckej budúcnosti a čerstvý rozchod, s ktorým sa jej ex nedokáže zmieriť. Jej snaha o rozptýlenie sa skončí sexom na jednu noc s bohatým hokejistom Deanom Di Laurentisom. Dean je notoricky známy sukničkár, u ktorého žiadna známosť netrvá dlho, ale na vlastné prekvapenie by si práve noc s Allie rád zopakoval... A jej nie neberie ako odpoveď.

Od Elle Kennedy som už čítala niekoľko príbehov a musím uznať, že píše neskutočne ľahko a s humorom. Navyše dokáže vytvoriť sympatické, vzájomne poprepájané postavy. V jednotlivých dieloch tým pádom čitateľa vždy poteší nejaké to cameo obľúbenej dvojice či náznak ďalších párikov. Ani teraz to nebolo inak. No s knihami od Elle som to nevzdala najmä preto, že mi pri The Chase dokázala, že zvládne napísať oddychovku s pridanou hodnotou. Žiaľ, v tomto prípade sa zjavne ani nesnažila. Skóre je vyslovene priemerná instantná romantika plná klišé, v ktorej sa zlý chlapec v okamihu úplne zmení, dráma pôsobí nútene a zmienené herectvo (a vôbec čokoľvek okrem vzťahu hlavnej dvojice) takmer neexistuje. Ak máte vyslovene radi romantiku s poriadnou dávkou erotických scén a/alebo tvorbu Elle Kennedy, určite nevynechajte ani tento diel. Odo mňa však dostáva slabšie 3*.

Pokiaľ sa chcete o knihe dozvedieť viac alebo si ju rovno kúpiť, môžete tak urobiť napríklad tu, na bux.sk. Za poskytnutie recenzného e-booku výmenou za úprimnú recenziu ďakujem vydavateľstvu Ikar.


Kasie West: Fame, Fate, and the First Kiss (#2)

Lacey vždy snívala o hereckej kariére, takže keď dostane hlavnú úlohu vo filme po boku mladého sexy herca, neváha tomu podriadiť všetko - presťahuje sa, posledný rok strednej školy absolvuje prevažne na diaľku a snaží sa strpieť doučovanie, ktoré jej vybavil prehnane starostlivý otec. Niežeby bol chalan, ktorý ju má doučovať, taký hrozný... Ale posledné, čo Lacey potrebuje, je ďalšie rozptýlenie. Úplne stačí, že sa ju zjavne niekto na pľaci snaží sabotovať a režisér neustále kritizuje jej chémiu s hereckým kolegom.

Ak je Elle Kennedy zárukou príjemného odreagovania sa vo svete new adultiek, Kasie West je zase zárukou slušnej romantickej young adultky. Fame, Fate, and the First Kiss podľa mňa nepatrí medzi jej úplne najlepšie knihy - romantika je tu až zbytočne instantná a hlavnú záhadu som rozluskla dávno pred postavami. No napriek tomu ide o rýchle, milé, vtipné čítanie so sympatickým postavami, ktoré sa navyše naplno venuje Laceyiným hereckým ambíciám a zážitkom z natáčania - a to je moje obľúbené prostredie. 4*.

obálky z bux.sk & goodreads.com

4 komentáre:

  1. Oddechovky jsou velice fajn. :) A hlavně bych chtěla zkusit něco od Kasie West. Hodně mě zaujala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, niekedy ich proste treba.:) Určite skús, moja obľúbená na PS: I Like You.

      Odstrániť
  2. Elle Kennedy milujem, hoci Off Campus išiel postupne podľa mňa dolu vodou, ale aj tak to mám neskutočne rada! Deanovú knihu som prečítala za asi štyri noci! Briar U som čítala len prvé dve knihy, Summerina ma až tak nechytila, pretože Fitz nie je môj typ chlapca, ale Brennina a Jakeova, oh, to bola iná jazda! Jake je totálny typ ako Garrett a Logan, takže som to milovala už iba kvôli tomu :D
    Kasie milujem tiež, najviac ma však hnevá, že po slovensky máme preložené štyri knihy a po anglicky na našich kníhkupectvách nič nenájdeme, takže keď som objednávala z BD, tak som si kúpila až dve knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda šiel, ale čosi do seba tá séria určite má. Heh, tak mne zase Fitzy dosť sadol a The Chase mám zase najradšej.:D Hlavne, že si každý nájde to svoje.:D
      Ach, tak dúfam, že budú vychádzať aj ďalšie, Kasie je fakt super.:)

      Odstrániť