25/09/2018

Knižný súhrn: September 2018

V septembri som prečítala...

...4 knihy, z toho 1 v angličtine, 1 v slovenčine, 1 v češtine a 1 v ruštine:

1. *John Flanagan: Rozvaliny Gorlanu (#1) - čj*
2. John Barrowman & Carole E. Barrowman: Hollow Earth (#1) - aj
3. Julia Drosten: Levica z Mogadoru - sj - recenzia
4. Meg Cabot: Школа Авалон - rj

Posledný mesiac slobodného čítanie pred záľahou toho povinného v škole som strávila... všetkým okrem čítania. Aspoň väčšinu času. A fanfiction k Merlinovi si pre zmenu nemôžem zarátať, uf.

Začiatkom mesiaca som dostala náladu na re-readingy. Znovu som rozčítala Eragona, no rýchlo som si to rozmyslela, takže ani ten nerozšíril zoznam. Podarilo sa mi však druhýkrát prečítať Rozvaliny Gorlanu, čiže prvý diel middle-grade fantasy série Hraničiarov učeň. Keď som bola mladšia, sériu som zbožňovala, no nikdy som ju nedočítala. A tak to aj ostane, pretože pre mňa žiaľ teraz nemala ani zďaleka také čaro ako kedysi. Čo už.

Hollow Earth som si odniesla ešte z minuloročného zimného knižného zrazu a odvtedy mi trónila neprečítaná na poličke. V septembri som knihu konečne otvorila a dobre som urobila - ide o veľmi dynamické, zaujímavé čítanie (tiež m-g fantasy). 4*.

Levica z Mogadoru je pre zmenu historický román z prostredia Maroka 19-teho storočia. Treba rátať s rozpačitým začiatkom, no inak ide o fajn čítanie. Viac sa dozviete v recenzii.

Meg Cabot píše natoľko príjemne a jednoducho, že sa mi jej knihy dobre čítajú aj po rusky, preto som siahla po Avalon High aka Школа Авалон. Kniha ako taká neurazí ani nenadchne, je to skrátka milá, krátka oddychovka. Ak však začínate s čítaním v cudzom jazyku, určite vám ju odporúčam.

Akú najlepšiu a najhoršiu knihu ste v septembri prečítali?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára