30/11/2018

Knižný súhrn: November 2018

V novembri som prečítala...

...4 knihy, z toho 1 v angličtine, 3 v slovenčine, 0 v češtine a 0 v ruštine:

1. Juhani Aho: Železnica - sj
2. Natalie C. Parker: Seafire (#1) - aj
3. Chantal Plamondon & Jay Sinha: Život bez plastov - sj - recenzia
4. *Cassandra Clare & kol.: Simon Lewis – Príbehy z tieňoloveckej akadémie* - sj - bude recenzia

Mám dojem, že väčšinu novembra som naháňala svoj život a hasila nevyhnutné, takže to s mojím čítaním nebol žiaden zázrak (a s blogovou aktivitou už vôbec nie). Napriek tomu som vám nedávno písala o knihe Život bez plastov. Ide o publikáciu, ktorá síce nie je dokonale spracovaná, no napriek tomu má potenciál rozšíriť vaše obzory, zmeniť váš pohľad na plasty a ponúknuť vám niekoľko bezplastových alternatív. Viac sa dočítate tu.

Druhým novembrovým recenzákom je poviedková zbierka Simon Lewis – Príbehy z tieňoloveckej akadémie. Netvrdím, že všetko, čo Cassie Clare napíše, je dokonalé, ale Tieňolovecká sága patrí k mojim najobľúbenejším. Viac sa o tejto knihe dozviete v priebehu víkendu.

Železnica zastupuje povinné fínske čítanie. Ide o príbeh starenky a starca, ktorí najprv nemôžu uveriť, že niečo ako železnica existuje, potom sa na ňu nechcú ísť pozrieť, potom sa na ňu idú pozrieť... A je, hm, krátka?

Nuž a to najlepšie na záver. V novembri som sa dostala k prečítaniu YA fantasy Seafire. Táto kniha v sebe spája pirátky, nebezpečenstvo a girlpower a napriek prvotným pochybnostiam som si ju totálne zamilovala. Najradšej by som ju všetkým strčila pod nos, takže o nej určite nepočujete naposledy. :)


Akú najlepšie knihu ste v novembri prečítali? Boli ste na Bibliotéke?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára