27/06/2017

Zo života knihomoľky: I'm alive

(Nadpis znie takto.:D A je mi jedno, že sedí len pár viet.)

Je to tak - prežila som strednú školu (úspešne), prijímačky (tiež úspešne) a teraz ma čaká niekoľkomesačný oddych. V rámci svojich plánov rátam aj s nakopnutím blogu. Mám predstavu o nových článkoch, dokonca koncepty, takže s čistým svedomím sľubujem, že Bookland ožije. Chystám sa napríklad obnoviť minirecenzie a určite si zasúťažíme... Ale ešte týždeň to bude musieť počkať, pretože vo štvrtok vyrážam do Čiech - najprv na malý výlet do Prahy a potom ma čaká víkend na Festivale fantazie! Kto vie, vie, kto nevie, určite bude report. :D

Zatiaľ sa aspoň podelím o svoje nové filmovo-seriálové objavy

Čo sa týka seriálov, pozerala som Flasha a Shadowhunters. The Flash ma počas troch sérií dokázal párkrát riadne vytočiť, vo všeobecnosti som si však pozeranie užívala. Shadowhunters som pozerala už minulý rok a po prvej sérii som sa rozhodla prestať, lebo... Povedzme si úprimne, bola to katastrofa. Stále si nie som istá, prečo som seriálu dala druhú šancu, ale neľutujem to. Jasné, je tam kopa momentov, kedy som prevracala očami a zo začiatku som mala problém umlčať svoj vnútorný hlas, ktorý vrieskal "TAKTO TO NIE JE, VIETE VÔBEC, ŽE EXISTUJÚ KNIHY?!". Lenže keď som sa seriál naučila vnímať ako niečo úplne iné a oddelené od knižnej série, zistila som, že je to vlastne celkom fajn zábavné pozeranie a postupne si ma získali všetky postavy okrem Jacea (nezvládam tie umučené pohľady, ktoré Dominic neustále hádže).

Nuž a na záver to najlepšie (alebo minimálne najvrelejšie) odporúčanie: Z filmov jednoznačne stojí za pozornosť Attraction aka Притяжение - je to v podstate ruské sci-fi o prvom kontakte s mimozemšťanmi očami teenagerky July a bola som prekvapená, aké super to bolo. Námet, soundtrack i herecké výkony boli skvelé, nechýbala dráma a dokonca ani humor. Odporúčam, odporúčam, odporúčam. (Určite dajte šancu aspoň tomuto minitraileru.)


A ako sa máte vy? Čo pozeráte, čítate, plánujete? Budem rada, keď sa podelíte v komentároch.

4 komentáre:

  1. Ja som na tom so Shadowhunters úplne rovnako! :D Proste niektoré veci ma tam tak naštvali, ale stále si hovorím, že však to je jedno. Kniha a seriál nie je to isté, takže neberiem to až tak tragicky. Okrem toho, aj keď je to niekedy na hlavu, stále sa mi to páči a neviem sa dočkať nových dielov. Takže ten seriál v sebe určite má isté čaro, ktoré nás stále drží pri pozeraní.
    A zase nesťažujem sa ani na hercov, je na nich pekný pohľad. :D :D Celkom sa mi zapáčil aj Sebastian :D
    Inak akurát minule som frflala, že z druhej knihy vynechali tú najlepšiu scénu (to u víl), a dnes to tam bolo, až na to, že už to nebolo tak úplne ono práve kvôli... však vieš, čo myslím.
    No neva, aj tak som zvedavá na pokračovanie. Dokonca sa šepkalo, že by sa mali objaviť aj Julian a Emma, tak nech si ma neželajú, keď to s nimi dokafrú. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, miestami priam nevysvetliteľné čaro, povedala by som.:D
      Ja som z hercov veľmi nadšená v prvej sérii nebola, ale už si ma získali.:D Sebastian sa mi zdá sympatický až príliš, akože, nemal by pôsobiť jemne podozrivým dojmom? :D
      Najnovšiu epku som ešte nevedela, ale teda, mali to urobiť v inom poradí.-_- :D
      Julian a Emma? Tak to by mohlo byť zaujímavé.:D

      Odstrániť
  2. Ohľadom Flasha súhlasím. Ten dokázal aj mňa neraz naštvať a koniec tejto série ma naštval asi najväčšmi, čo už musel uznať aj môj frajer, že som nasr..oprávnene :D Každopádne som zvedavá na ďalšiu sériu, kde záporák už nebude rýchlik.
    Teším sa na články a všetko čo vymyslíš :) A gratulujem k ukončeniu školy a zvládnutým príjimačkam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, koniec tejto série bol rozhodne naštvaniahodný.:D Aj kvôli tomu, že to určite bude super rýchlo vyriešené, takže... Na čo vôbec.:D
      Na pokračovanie som tiež zvedavá, hlavne vývoj Caitlin.:)
      Ďakujem.:)

      Odstrániť